Dokud se nenaváže spojení, budou některé funkce nedostupné!

10.08.2019

Jeremiáš 29:13: Budete mě hledat a najdete mě, když mě budete hledat celým srdcem.

Matouš 6:33: Hledejte nejprve Boží království a jeho spravedlnost, a toto vše vám bude přidáno.

Matouš 6:8: Váš Otec ví, co potřebujete, ještě předtím, než ho poprosíte. 

Máte také ve svém telefonu Bibli? Já mám sice více ráda klasickou Bibli, kterou můžu otevřít a listovat v ní, ale také nejde vzít všude. Takže pro případ, že jsem bez své Bible, mám v mobilu aplikaci. V této aplikaci, kterou si jde jednoduše a bezplatně stáhnout na Obchod Play, mám celou Bibli. Pokud ji ještě nemáte stáhnutou, určitě doporučuji. A teď už k tématu...

Bible v mobilu funguje, i když jste v režimu off-line. Ale pokud si zapnete Wi-Fi nebo data, načte se vám více věcí. Například se Vám ukáže verš dne, články na různá témata a příspěvky, které přidávají vaši přátelé. Já mám obvykle pořád zapnuté data nebo Wi-Fi, takže se mi vždy vše pěkně načítá. Nedávno jsem ale měla internet v mobilu vypnutý a chtěla jsem si opět přečíst verš dne. Místo verše jsem však našla jen nápis: Dokud se nenaváže spojení, budou některé funkce nedostupné. A to byla pro mě hodně hluboká rána přímo do mého srdce.

Ale proč? Však to je jen obyčejné oznámení a měla jsem jednoduše zapnout Wi-Fi nebo data. Hned by se mi zobrazil verš dne a vše by bylo v pořádku. Proč mě to tak moc zasáhlo? Odpověď je jednoduchá... Nevnímala jsem to jako oznámení aplikace, která mi jen říká, že nemám zapnutý internet. Vnímala jsem to jako hlas od Boha, který mi chce tímto říct daleko víc.

My lidé máme jeden obrovský problém v našich životech. Prosíme Boha o to, aby k nám promluvil. Jsme na Něho naštvaní, když nevidíme odpovědi a stále marně čekáme, až uslyšíme Jeho hlas. Ale Bůh k nám nemusí mluvit tak, že otevře pusu a bude nám říkat slova, které my budeme slyšet. Neříkám, že tato možnost není reálná, určitě spousta lidí slyší Jeho hlas. Ale Bůh k nám promlouvá skrze všechno. Ano je to tak. Může k nám mluvit skrze neživé předměty. Stejně tak nám můžou přicházet odpovědi, když mluvíme s jinými lidmi. A nebo nám Bůh může říct, to co chce, skrz životní situaci, kterou si procházíme. Náš problém však je, že ty odpovědi často nevidíme. A nebo je nechceme vidět?

Pokud se modlíš za svou budoucnost, kterou už máš v hlavě dobře naplánovanou, a Bůh Ti dá odpověď, kterou ty sám nechceš přijmout, je to správné? Bůh po nás chce, ať mu odevzdáme CELÝ NÁŠ ŽIVOT. On chce, ať mu věříme. Máme mít v Něm tu největší jistotu a poslouchat Jeho hlas. Jednoduše řečeno... pokud se modlíš za danou situaci, ale už v hlavě víš, že chceš jít doleva, je to špatně. Co když Bůh po Tobě bude chtít, ať jdeš doprava? Dokážeš změnit celé své plány a poslechnout Boha? Já sama mám s tím často problém. Jsem totiž člověk, který má ve svém životě hodně naplánovaných věcí, za které se modlím. Musím si však každý den uvědomovat, že Boží plány můžou být úplně jiné. Věřím, že On má pro mě připravený ten nejkrásnější život. Takže ano, modlím se za svou budoucnost, za vysokou školu, kam se budu zanedlouho hlásit. Modlím se za svého životního partnera a naši budoucí rodinu. Ale to neznamená, že to tak bude.

Zkusme si to prosím uvědomit. Není špatné mít v hlavě svoje plány. Řekněte Bohu, co ve svém životě chcete. Můžete mu vyprávět o svých plánech, snech a představách, které ve svém srdci máte. Na tom není nic špatného, právě naopak. Ale naučte se žít s tím, že vaše plány se mohou změnit. Jedině On ví, co je pro každého z nás nejlepší. On nás stvořil. Kdo zná lépe své děti, než jejich vlastní otec? On ví, co potřebujeme. Nechce do nás dávat smutek a zlost. On je zdroj naší lásky a radosti. Proto nám chce dát ten nejlepší život, pokud mu to dovolíme. Musíme Mu to ale dovolit. Musíme Mu věřit a odevzdat se Mu.

Víte... Čím jsem starší, tím více vidím své životní chyby. A víte, co si uvědomuji? Každé moje špatné rozhodnutí v mém životě, bylo rozhodnutí, které jsem učinila bez Boha. Šla jsem do toho, protože jsem já sama chtěla. Neprodiskutovala jsem to s Bohem. Rozhodla jsem se a udělala jsem to. A po čase jsem viděla, že to dopadlo špatně. Pochopila jsem, že to bylo špatné rozhodnutí, i když se na začátku zdálo, že to bude báječné. A v tom je to kouzlo. My jako lidé, nevidíme následky našich rozhodnutí. Bůh ano. On ví, jaké to bude, pokud se rozhodneme jít doprava. A stejně tak ví, jaké to bude, pokud se rozhodneme jít doleva. A protože nechce, ať jsme nešťastní, poradí nám cestu, která bude správná.

Takže žijme s Bohem. Nerozhoduj se sám za sebe. Nikdy nevíš, jaké to bude mít následky. A nezapomínej, že On to dobře ví. On ví všechno. Svěř Mu svůj život. Uvidíš, že to bude nejlepší rozhodnutí Tvého života.

Ten text: ,,DOKUD SE NENAVÁŽE SPOJENÍ, BUDOU NĚKTERÉ FUNKCE NEDOSTUPNÉ." mě hodně vyděsil, protože mi Tím chtěl Bůh říct mnoho věcí. Jelikož jsou teď prázdniny, každý den se něco děje. Člověk má volno, takže si naplánuje spoustu věcí, které chce za dva měsíce stihnout a na Boha často nemá ani čas. Já se sice modlím a čtu si veršíky z Bible a snažím se s Bohem komunikovat, ale On vidí, že to je málo. Tehdy, když jsem seděla na posteli a četla si dokola ten text v aplikaci, jsem měla v hlavě spoustu myšlenek. Cítila jsem, že mi Bůh chybí a naopak, že i já chybím Jemu. Máme totiž mezi sebou vztah. A o vztah se musí člověk starat. Já jsem poslední dny dělala spoustu jiných věcí, ale na Boha moc čas nebyl.

Proto mě to hodně zasáhlo. Proto to pro mě nebyl jen text v aplikaci, která mi říká, že si mám pouze zapnout data a vše bude ok. Ano, vše by bylo v pohodě, kdybych zapnula data. Ale jen v té aplikaci, ne v mém životě. Aby bylo všechno v pohodě v mém životě, musím ,,zapnout" opět život s Bohem. Musím se dát z režimu off-line do režimu on-line.

Myslím si, že tohle zažívá hodně lidí. Den má pouze 24 hodin a každý z nás chce v něm hodně věcí stihnout. Večer jsme už unavení a na nějaké ztišení s Bohem už nemáme čas. Ale řekněme si narovinu... Naplňuje nás život bez Boha? Dává nám život bez Něj víc než život s Ním? Ne? Tak proč to děláme? Proč jsme v režimu off-line. Pokud s ním nenaváže spojení, budou některé funkce nedostupné. Například nebudeme naplněni Jeho láskou, pokud ji nebudeme hledat a nalézat.

Možná se bojíš, protože jsi byl dlouhou dobu off-line a nevíš, co se stane, když se přepneš do jiného režimu ve svém životě. Ale o tom je naše víra. Nemusíme se bát, protože Bůh nás miluje láskou, kterou si nedokážeme my lidé ani představit. Proto se neboj navázat s Bohem spojení. Jen tehdy budou všechny funkce dostupné. Stejně jako musím zapnout internet v mobilu, aby se mi ukázaly všechny krásné věci v aplikaci, tak musíme zapnout režim on-line s Bohem, abychom získaly nádherný život.

A jak vždycky říkám.... Život s Bohem není jednoduchý, ale vždy je správný. 

Stojící ve svých troskách, cítíš, že to je konec 
Zvyklý na prohru, máš strach zkusit to znovu 
Právě teď vidíš jen popel, tam, kde byl plamen
Pravda je, že jsi nezapomněl, protože Milost zná tvé jméno
...
Ref.: Bůh s tebou neskončil, 
i když máš zlomené srdce, rány a jizvy! 
Bůh s tebou neskončil,
i když jsi ztracen a je to těžké!
Bůh s tebou neskončil,
není to konec, teprve to začalo!
Takže se neskrývej! Neutíkej! 
Protože Bůh s tebou neskončil!
...
Je tu světlo, kterého si nevšimneš, pokud stojíš ve tmě 
Je tu síla, která roste uvnitř tvého rozbitého srdce 
...
Ref.
...
|: On má plán, toto je jeho součástí 
Dokončí to, co začal :|
Bůh ještě nedokončil tvůj příběh 
Ne, nedokončil!
...
Ref.
...

© z Nebe pro Tebe
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky