Nejkrásnější pocit

19.05.2018

Žalmy 52:3: "Boží láska je tu každý den!"

Římanům 8:38-39: "Jsem si jist, že smrt ani život, andělé ani démoni, věci přítomné ani budoucí, žádná moc, výšina ani hlubina ani nic jiného v celém stvoření nás nemůže oddělit od Boží lásky v Kristu Ježíši, našem Pánu! "

Když sis přečetl nadpis mého dnešního článku, co se Ti vybavilo? Každému z nás se vybaví něco jiného. Aby jsme docílili krásného pocitu, musíme být šťastní. Protože ve chvíli, kdy zažíváme nádherné chvíle v životě, jsme šťastní. Otázka tedy zní: ,,Co tě v životě dělá šťastným?" Odpovězte si na to každý sám za sebe. Jsme lidé a jsme odlišní, proto bude mít na tuhle otázku každý jinou odpověď. Ale teď přijde jiná otázka: ,,Je to dobré nebo špatné, to co tě dělá šťastným? To co tě naplňuje."

Protože jsou věci nebo činnosti, které nás možná nějakým způsobem naplňují a dělají šťastným, ale na druhou stranu nás to ničí. Někoho udělá šťastným alkohol, drogy, cigarety a takové podobné věci. Určitě s tímto bojuje i spousta křesťanů. Jiného udělá šťastným koukání na seriály od rána do večera, psát si se stovky lidmi denně a neustále nebo třeba neustálé nakupování nových věcí. Neříkám, že je špatné si s někým psát nebo jít si koupit něco pěkného na sebe. To vůbec! Sama vím, že to je fajn. Ale teď tyhle všechny příklady myslím v přehnaném slova smyslu, kdy to lidi dělají pořád a stává se to jejich závislostí.

Proč tohle děláme? Proč začínáme něco takového dělat? Něco co se postupem času stane u nás pravidelné a normální? Dle mého názoru člověk nějakou takovou činnost začne dělat, když se cítí sám, když má pocit prázdnoty a má nějakou depku. Potom začne hledat něco, co by ho uspokojilo. Něco, co ho naplní a udělá šťastným. Proto někdo, kdo nemá už nervy si jde zakouřit, někdo kdo je zklamaný jde pít do hospody a podobně. Nemusí to být jen tyto strašné příklady. Když se nám nedaří učení, můžeme si říct, že si dáme pauzu a jít si zahrát hru na počítači nebo zapnout mobil a být na sociálních sítích. Potom tam jsme pořád a k učení už se nedostaneme.

Člověk nechce dělat věci, které ho nebaví nebo jsou pro něj moc těžké. Člověk si chce užívat, chce dělat něco, co ho dělá šťastným. Ale dělá nás to opravdu šťastným? Naplní nás to opravdu tak jak chceme? Dopijeme skleničku vína a chceme další, dohrajeme hru na počítači a jdeme na další level, dopíšeme si s kamarádem a jdeme si psát s někým jiným, dokouříme cigaretu a chceme ještě jednu.. A pořád dokolečka. Až nakonec se dostaneme do fáze, kdy se to všechno dobré proti nám obrátí a přijdou ty špatné chvíle. Začne nám být zle po alkoholu, prohrajeme ve hře a rozmlátíme klávesnici, pohádáme se s člověkem na internetu nebo dostaneme rakovinu z cigaret.

Zjistíme, že tahle věc nás už dál neuspokojuje a začneme hledat jiné a jiné věci. A pokud nám nedojde, že hledáme na špatných místech, skončí to s námi špatně. Jaké je řešení? Myslím, že to už sám dobře víš. Bůh. Nikdo a nic jiného než sám náš Král. On jediný nás dokáže učinit opravdu šťastnými. A nemusíme jít na další level nebo otevřít další flašku. Bůh svou láskou nás očaruje a učiní šťastnými už od začátku, kdy o to budeme stát. Naplní nás svou láskou.

Taky mi trvalo delší dobu, než mi tohle všechno konečně došlo. Proto Vám tu o tom teď píšu, protože nechci, ať promarníte svůj čas u něčeho jiného nebo s někým jiným jako já. Já hledala jinde než u Boha. Když jsem se nudila a dívala se na internet, viděla jsem fotky hezkých holek, jak jsou krásně namalované a oblečené. Řekla jsem si, že chci taky takové fotky, sedla jsem si ke stolu a začala se malovat, potom jsem vytáhla mobil a fotila se. Myslela jsem, že mě to udělá šťastnou, ale jediné co se stalo bylo to, že mi to vzalo můj čas a naštvalo mě, že nemám dobrou fotku jako ostatní. Zbytečně strávený čas, který jsem mohla strávit s Bohem nebo nad čtením z Bible. Dále jsem si taky hodně často psala s 20ti lidma najednou. Myslela jsem, že mě to udělá šťastnou, když mi všichni budou psát. Ale místo toho jsem se jen s většinou pohádala a nebo jsem nebyla spokojená, protože jsem chtěla víc a víc lidí. Nevedlo to k ničemu.

Každý z nás asi má takovou věc. Která ho sice uspokojí a možná udělá šťastným. Ale.. Představ si jak moc Tě dokáže udělat šťastným Bůh? To je teprve ten nejkrásnější pocit. Když nás naplní svou láskou. Já tenhle moment nejvíc zažívám u chval ve sboru nebo někde na akcích. Když hraje píseň, kterou znám. Můžu zavřít oči a zpívat Pánu chvály. Zvednu ruce a hlavu k nebi a zpívám mému Otci o tom jak je úžasný. Není to nádherné? Vždy, když mám zavřené oči, cítím, jak stojí za mnou a houpe se se mnou do rytmu. Vidím v nebi zástupy andělů, kteří společně s námi tancují a zpívají. Naplní mě to Jeho velkou láskou a radostí. Dokážu vypnout od všech starostí a bolestí, které tento svět má. Myslím jen na to, jak moc úžasný je Můj Bůh a jak moc jsem Mu vděčná, že jsem jeho dcera.

Jedině Bůh Tě dokáže udělat opravdu šťastným, jedině Bůh Ti dokáže dát lásku, kterou Ti nenahradí nic a nikdo na světě. Jedině Bůh Tě miluje tou jedinou, čistou a upřímnou láskou, kterou On sám stvořil. A taky... Jedině On Tě dokáže osvobodit od všech věcí, které Tě od Něho odvádí. Od všech těch závislostí, které máš. On Tě dokáže uzdravit od toho všeho. Stačí chtít. Řekni Bohu, že už nechceš být otrokem tohoto světa. Nechceš, už svůj čas promarnit u věcí, které Tě jen postupně ničí. Věř mi, opravdu to stojí za to. Bůh nám dává na výběr. Buď půjdem po té široké cestě s ostatními lidmi a budeme si užívat věci na tomto světě. A nebo půjdem na tu úzkou cestu za Ním. Ne, nebude to vždy jednoduché a často nás tento svět nebude přijímat a chápat. Ale jedno vím jistě. STOJÍ TO ZA TO!

Boží láska je nepopsatelně nádherná a dokonalá. Je největší a nejsilnější. Pokud už si tyhle chvíle s Bohem zažij, nechybí Ti? A pokud ne, nechceš je zažívat? Klidně právě ode dneška, každý den. Můžeš je mít každý den. Tyhle chvíle s Bohem Ti nenahradí nic na světě. Ani to nejdražší auto, ani ten nejkrásnější dům. Nic a nikdo Ti ten pocit štěstí nenahradí.

Proto se neboj a právě teď popros Boha o Jeho lásku. Řekni mu, že Ti chybí ty chvíle, které si s Ním zažíval. Pusť si svou oblíbenou křesťanskou písničku nebo přečti svou oblíbenou kapitolu v Bibli a modli se. Protože právě na Tebe Bůh dneska čeká. On Ti chce dát svou lásku, chce Ti ukázat, jak moc Tě miluje. Je to na Tobě. On je právě teď vedle Tebe, je na každém Tvém kroku. Proto se neboj a zavolej na Něho. Zvedni oči k nebi a popros Boha o to, aby Ti ukázal svou lásku.

Tohle..Ano, až opravdu tohle. Jsou ty nejkrásnější chvíle, které v životě zažíváme. Tak co, shodneme se nakonec na mé první otázce? Co se Ti vybaví, když si přečteš nadpis mého článku? Mě se vybaví chvíle s Bohem, které jsou nenahraditelné a nádherné. A všem přeji z celého srdce, aby vaše odpověď byla stejná. Aby si tyto nejkrásnější chvíle, mohl zažívat každý den svého života.

Nic není krásnějšího, než čas s naším Králem, který nám dal život a který nás tak moc miluje.

Neodkládej to, jdi do toho hned. Bůh už na Tebe čeká a moc se na Tebe těší. Miluje Tě. Chce, abys pocítil Jeho lásku a byl šťastný. Tak na co ještě čekáš?

Trošku jiná písnička, než ty které jsem tu dosud dávala. Možná Ti přijde divná ze začátku, ale zkus si ji poslechnou. Dolů Vám napíšu český překlad a pod ním bude i slovenský překlad. Přečti si slova, ať víš o čem je. Mnozí určitě tuto písničku budete znát. Je strašně moc nádherná a hlavně je o našem Králi.  

Český překlad

Když jsem na dně a, ach má duše, tak unavená,

Když přichází potíže a mé srdce je ztěžklé,

Pak jsem nehybný a čekám tady, v tichu,

Dokud nepřijdeš a chvilku se mnou neposedíš.

Zdviháš mě do výšin, takže mohu stát na horách,

Zvedáš mě tolik, že mohu chodit po rozbouřených mořích,

Jsem silný, když jsem na tvých ramenou,

Zvedáš mě výše, než mohu být.

Slovenský překlad

Ked som na dne a moja dusa je unavena

Ked pridu problemy a moje srdce je zavalene tazkostami

Sadnem si a cakam v tichu

Kym prides a budes chvilku sediet pri mne

Dvihas ma a ja mozem stat na najvyssich kopcoch

Dvihas ma a ja mozem kracat po rozburenom mori

Som silny ked som na tvojich ramenach

Dvihas ma k vyssim metam ako som. 

© z Nebe pro Tebe
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky