Dva životy v jednom těle

26.05.2018

Matouš 6:24: "Nikdo nemůže sloužit dvěma pánům."

Matouš 6:33: "Hledejte nejprve Boží království a jeho spravedlnost, a toto vše vám bude přidáno."

Matouš 6:19-21: "Nehromaďte si poklady na zemi, kde je ničí mol a rez a kde je zloději vykopávají a kradou. Raději si hromaďte poklady v nebi, kde je mol a rez neničí a zloději nevykopávají ani nekradou. Vždyť tam, kde máš poklad, budeš mít i srdce.

Říká se, že každý člověk by měl mít dva životy. První je ten, který dává najevo úplně všem lidem okolo sebe, lidem v práci, ve škole, doma, ve společnosti a kdekoli jinde. Druhý je ten, který je jeho tajný, osobní, o kterém neví nikdo a nebo pouze úzký kruh osob. Otázka však zní: Je to správně? Líbí se tohle Bohu? Samozřejmě na tohle můžete mít každý z vás svůj názor, ten vám neberu. Ale ráda bych tu napsala ten svůj.

Jak můžete číst už v mém prvním verši, nikdo nemůže sloužit dvěma pánům. Nikdo z nás nemůže žít život s Bohem a zároveň život bez Boha. Například. Ráno vstanete, pomodlíte se a jdete mezi lidi, se kterými trávíte celý svůj den. Ani trošku však na vás nejde vidět, že jste věřící, nezmiňujete se o tom, že byste byli. Když se vás náhodou někdo na toto zeptá, řeknete, že nevěříte. Večer přijdete domů a zase se pomodlíte a přečtete si třeba i Bibli. Jsou to tzv. dva životy. Na jednu stránku se modlíte k Bohu a na druhou ho před tímto světem zapíráte. Je to správné? Můj názor je takový, že určitě tohle správné není. Až jednou by přišel soud, kdy Pán se vrátí na tuto zem, jak by Ti bylo, kdyby Tě Bůh přede všemi zapřel? Proč se za Boha stydíš? On dal za Tebe svého jediného syna. Dal by kdokoli jiný z lidí, před kterýma ho zapíráš, svého syna za Tebe? Je to ten nejkrásnější důkaz toho, jak moc nás miluje. Nestyď se za to, že Mu patříš.

Stalo se Ti někdy, že si žil dva životy? Nebo pořád žiješ? Na jednu stránku chodíš do kostela, děláš pro Boha různé věci, možná i o Tobě všichni ví, že si věřící a dáváš to najevo. Ale máš taky tu druhou stránku své osobnosti? O které třeba neví nikdo nebo jen pár lidí? Stránka, za kterou se stydíš a proto o ní nikdo neví? Pokud ano, moje rada zní. Přestaň s tím. Co nejdříve to uděláš, tím lepší pro Tebe to bude. Vím moc dobře o čem mluvím. Žila jsem tak. Jednu část svého života jsem tak prožívala. V tomto období mě to hodně odtáhlo od Boha. Sice jsem chodila do kostela, na mládež a před ostatníma se tvářila, že je všechno v pohodě. Ale dělala jsem věci, o kterých nikdo nevěděl, lhala jsem a nekomunikovala s Bohem. Věděla jsem to moc dobře, ale nedokázala jsem to zastavit. Den ode dne jsem do té propasti plné lži a hrozných věcí padala víc a víc. Den ode dne jsem se vzdalovala od Boha a přibližovala se k Satanovi. Nebýt mých přátel a mojí mamky, fakt netuším, kde bych teď byla. Ale jedno vím jistě, určitě bych teď nepsala tenhle blog a nebyla tam, kde jsem.

Mé období, kdy jsem měla dva životy, bylo strašné. Ano, Bohu jsem to vyznala a věřím v to, že mi vše odpustil, ale vzpomínky tady budou celý život. Teď, když se dívám na celou situaci zpětně, tak věř mi, že se biju do hlavy za to, jak jsem byla slepá. Neviděla jsem, že se ze mě stává Satanův otrok. Měnilo mě to. Snažila jsem se hrát na všechny strany, že jsem v pořádku, že jsem stále ta vzorná křesťanka, ale uvnitř mě to ničilo. Jediné co z si z toho můžu vzít, je ponaučení. A hlavně jsem cítila, že mě v tom Bůh nechce nechat. Přitáhl si mě zpět k sobě a zachránil mě z toho. Za to jsem mu tak moc vděčná. Nedopustil to, abych do té propasti úplně spadla. Vytáhl mě z ní. Vím, že mě miluje a miluje i Tebe!

Nenechávej se ovládat Satanem. Nenech ho vyhrát. Ano, učinit ten krok je těžké, protože jsme do toho už spadli a nějak se z toho nedokážeme vytáhnout. Ale já kvůli tomu ztratila na pár měsíců vztah s Bohem. Chceš to? Chceš ztratit to nejkrásnější, co vůbec můžeš v životě mít? Vztah s Bohem. Nebylo by nádherné, kdyby si žil jen jeden opravdový život? Rozhodnutí je jen na Tobě, ale věř, že nejde jít po dvou cestách. Nejde sloužit dvěma pánům. Je to tvá osobní volba. Je to jenom na Tobě. Ale nenech, aby Tě tvůj strach z toho že to nedokážeš, dostal do propasti. Protože den ode dne tam padáš víc a víc. Den ode dne to bude těžší ukončit. Vím o čem mluvím.

Možná si myslíš, že Tě nevidí tvoji rodiče, přátelé a známí, ale Bůh vidí úplně vše. Neschováš se před ním nikde. Takže ať už děláš cokoli a jsi kdekoli, On je přímo vedle Tebe a vidí vše co děláš a říkáš. Ví o všem. Ale je trpělivý a je připravený Ti odpustit a dát ti nový život. Čeká na to, až zavoláš, budeš litovat svých hříchů a poprosíš Ho o odpuštění. Moc by si to přál. Pláče, když Tě vidí dělat ty všechny hrozné věci.

Co máš tedy dělat? Pokud si, během Tvého čtení tohoto článku, narazil na věci ve Tvém životě, které Tě oddělují od Boha, které Tě vyřazují na cestě za Ním, vyznej Mu to. Ještě předtím, než půjdeš spát, zavři oči, sepni ruce a řekni Bohu o všem. A pokud chceš nový začátek a přestat to všechno dělat, ale nedokážeš to? Věř, že Bůh to pochopí. Není tedy nic lehčího, než volat k Bohu s tím, že potřebuješ pomoc a odvahu to ukončit. Řekni svému nebeskému Otci, že nemáš dostatek sil nato, abys to ukončil. On Ti dodá sílu a odvahu. On je připravený dát Ti nový život.

Můžeš začít ode dneška se vším znovu. Můžeš ukončit všechna svá trápení a začít žít život jinak. Nebude to vždy lehké a možná často klopýtneš, ale pokud vše svěříš Bohu, zachrání Tě a přivede si Tě zpět k Němu. Není to nádherná představa? Žít jen jeden život. Jeden opravdový život s Bohem, kdy budeš sama sebou. Zažívat dny beze strachu, že Tě někdo uvidí při dělání něčeho, za co se stydíš. Konečně se osvobodit a být volný od všech těch zlých a špatných věcí, které děláš. Pokud todle opravdu chceš, neváhej ani sekundu a řekni Mu to. On čeká.

Neměj strach z toho, že Ti to neodpustí. Neměj strach z toho, že u toho všeho byl a teď je na Tebe naštvaný a nedal by Ti novou šanci. Bůh je trpělivý a pokud toho budeš opravdu litovat, odpustí Ti i ten největší a nejtěžší hřích. Ano, bolí ho pohled na Tebe, když činíš zlé věci, ale moc si přeje, aby byla opět Jeho. Tak jako jsi byla předtím. Chce s Tebou mít opět vztah. Chce, ať je to On pro kterého žiješ celým svým srdcem. Dokáže odpustit všechny hříchy. Takže si neříkej, že tenhle hřích je moc velký, neříkej si, že tato tvá temná stránka, nemůže být nikdy opuštěna. Bůh Tě miluje. Bůh Tě stvořil. Za všechny Tvé viny poslal svého syna, který za ně umíral na kříži. Kdyby Ti je nechtěl odpustit, posílal by svého syna na kříž?

Zkus začít od začátku, vyznat vše špatné a žít pouze jeden život v jednom těle. On Ti všechny hříchy odpustí a dá Ti nový život. Teď to je jen na Tobě. Uděláš to? Já to udělala a stojí to za to. Není to vždy lehké, pořád je tu hřích, který je ve mě a nutí mě dělat špatné věci. Ale snažím se žít jeden opravdový život s Bohem a nedokážu vyjádřit slovy, jak moc jsem šťastná. Nestojí Ti za to přetvařovat se a hrát si na něco co nejsi. Buď sám sebou, protože takového Tě Bůh stvořil a přesně takového Tě miluje.

Tak na co ještě čekáš? 

Úžasná a pravdivá slova, opět Vám je tu napíšu česky i slovensky. Přečti si je a poslechni písničku. Co na ni říkáš? Není nádherná?  

Český text:

Modlíme se za různá požehnání, modlíme se za mír

Zázemí pro rodinu, bezpečí, když spíme

Modlíme se za zdraví, modlíme se za úspěch

Modlíme se aby Tvá mocná ruka, zmírnila naše utrpení

A celou tu dobu Ty slyšíš každou vyslovenou žádost

Avšak miluješ nás moc na to, abys nám dal míň než to nejlepší.

Protože co když tvá požehnání přichází v kapkách deště?Co když tvé uzdravování přichází skrz slzy?

Co když právě tisíc probdělých nocípotřebujeme, abychom poznali, že jsi nám nablízku?

Co když zkoušky životajsou doopravdy skryté milosti?Modlíme se za moudrost, abychom slyšeli Tvůj hlas,

A rozčilujeme se, když nevnímáme Tvou blízkost.

Pochybujeme o Tvé dobrotě, pochybujeme o Tvé lásce

Jako by nestačil každý slib ve Tvém Slově.

A celou tu dobu Ty slyšíš naše zoufalé prosby

a toužíš, abychom měli dost víry na to Ti důvěřovat.

Když nás zradí přátelé

Když se zdá, že temnota vyhrává

Víme, že bolest připomíná našemu srdci,že tady nejsme, tady nejsme doma

Nejsme tu doma.

Slovenský text (překládala jsem to já, tak se omlouvám za chyby):

Modlíme sa za rôzne požehnanie, modlíme sa za mier Zázemie pre rodinu, bezpečie, keď spíme 

Modlíme sa za zdravie, modlíme sa za úspech

Modlíme sa aby Tvoja mocná ruka, zmiernila naše utrpenie 

A celú tú dobu Tie počuješ každú vyslovenú žiadosť Avšak miluješ nás moc na to, aby si nám dal menej než to najlepšie. 

Pretože čo keď tvoja požehnanie prichádza v kvapkách dažďa? 

Čo keď tvoje uzdravovania prichádza skrz slzy? 

Čo keď práve tisíc prebdených nocí potrebujeme, aby sme poznali, že si nám nablízku? 

Čo keď skúšky života sú naozaj skryté milosti? Modlíme sa za múdrosť, aby sme počuli Tvoj hlas,

A rozčuľujeme sa, keď nevnímame Tvoju blízkosť. 

Pochybujeme o Tvojej dobrote, pochybujeme o Tvojej láske Akoby nestačil každý sľub v Tvojom Slove. 

A celú tú dobu Tie počuješ naše zúfalé prosby

a túžiš, aby sme mali dosť viery na to Ti dôverovať. 

Keď nás zradí priatelia 

Keď sa zdá, že temnota vyhráva 

Vieme, že bolesť pripomína nášmu srdcu, že tu nie sme, tu nie sme doma 

Nie sme tu doma. 

© z Nebe pro Tebe
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky