Máma

20.05.2018

Dneska bude takový trošku zase jiný článek, ale snad se bude líbit. Rozhodla jsem se něco napsat o moji mámě a celkově o všech vašich maminkách. Ta moje dneska slaví narozeniny. Dneska to je její den. Dobře ví, že píšu tenhle blog, takže.. mami? Tohle je pro Tebe. (A taky pro všechny vaše maminky.)

Právě v tento den, kdy má máma narozeniny, si uvědomuji spoustu věcí. Uvědomuješ si to taky? To všechno, co pro Tebe máma dělala a dělá? Protože já často ne. A za to se stydím...

Už jen to, že mě máma odrodila, je úžasné. Tolik bolesti, kterou pro mě vytrpěla. Nemám slova na to, jak moc jsem za to vděčná. A jak moc jsem pyšná na ni. Za to všechno co vytrpěla u porodu a jak úžasně to zvládla. Ano, mám tu nejsilnější mámu. Hrdinka moje. Každou noc, kterou jsem brečela a křičela, tak neustále vstávala. Nespala kvůli mě. Bála se, když mi něco bylo. A i když mnohdy musela být vyčerpaná a unavená, nevzdávala to. Vstávala dál, utírala mi slzy a utěšovala mě, když jsem křičela z plných plic. Jen si představte, že jste unavení po celém dni a jdete spát. Usnete a vzbudí vás cinknutí mobilu, nebo když někdo chodí po domě. hned vás vytočí to, že vás to vzbudilo a jste naštvaní. Ona vstávala několikrát v noci a když mi něco bylo, nemohla vůbec spát. Není to nádherné? Období, kdy mi rostly první zoubky. Musela jsem brečet a řvát pořád. A ona mě přesto utěšovala a pořád vstávala. Při všech mých nemocích a úrazech, byla tady pro mě. Kdykoli se mi něco stalo, nebo něco nebylo v pořádku, máma vždy měla řešení. Zalepila mi odřené koleno, vytáhla mi třísku, ošetřila mou ránu nebo mi dala léky na nemoc. Vařila mi čaj a nosila studené obklady při mých nemocech. Zpívala mi ukolébavky a četla pohádky. Hrála si na vše možné , co jsem si vymyslela a dělala všechno možné, co jsem po ni chtěla.

Proč tohle všechno dělala? Proč právě pro mě? Protože mě miluje nejvíc na světě a chce pro mě jen to nejlepší. Nesnese, když jsem smutná nebo mě něco trápí a bolí. Vždy udělá vše proto, abych byla šťastná. I Tvá máma Tě miluje a udělá vše proto , aby viděla na tváři tvůj úsměv.

Často jsme na naší mámu naštvaní, protože ji nechápeme. Já sama jsem to zažila a zažívám. Rozhodnutí, která nechápu. Ale vždy po čase zjišťuju, že to bylo to nejlepší rozhodnutí a že moje máma měla pravdu. Jsem nejvíc vděčná Bohu, že mi dal tu nejlepší mámu do mého života. Protože si opravdu neumím představit a ani nechci představit, kde bych právě teď bez ní byla. Mohu ale s jistotou říct, že bych nebyla šťastná a udělala bych věci, které by byly špatné. Ona mi totiž hodněkrát pomohla a zachránila mě. Za to ji bud nadosmrti vděčná. Nikdy ji nebudu schopná říct, jak moc ji děkuju za to, co všechno pro mě udělala. Vždy, když jsem byla v moci ďábla, ona to viděla a snažila se mě z toho dostat. Nikdo jiný to neviděl. Ani moji nejlepší přátelé, ani moje rodina. Moje máma však viděla, že jsem jiná. Věděla moc dobře, že něco není v pořádku a vždy zasáhla. Mě se to samozřejmě zpočátku nelíbilo a chtěla jsem si žít po svém. Ale když na to všechno teď vzpomínám a ohlížím se zpět, tak jsem nejvíc šťastná za to, že to udělala. Bůh mi ji dal, aby mě zachraňovala, když už nade mnou bude mít satan moc. Je to úžasné.

V každém věku, každý náš rok života, dokonce i každý náš den, potřebujeme naší mámu. Ona je tu pro nás vždy. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Když potřebujeme radu, poradí. Když potřebujeme vyslechnout, vyslechne. Když potřebujeme obejmout, obejme. Když potřebujeme utřít slzy, utře nám je. Když jsme zranění, ona nám dá všechnu svou sílu. Když jsme ztracení, ona nám ukáže řešení. Když jsme smutní, ona nás rozveselí. Když jsme na dně, ona je naše lano.

Bůh nám dal mámy do našeho života. On to tak vymyslel a chtěl. Neumím si představit, že bych začala žít a neměla své rodiče. I když mám přátelé, blízké, sousedy a známe, nikdo mi mámu nenahradí. Protože... Moje máma dokáže nahradit všechny a všechno, ale nikdo a nic mi nedokáže nahradit moji mámu.

V každém našem věku to se má s námi naše máma těžké. Ať už to je období dětství nebo dospívání. Každý věk má svoje problémy, které řešíme každý den. A obdivuju moji mámu. Strašně moc ji obdivuju, protože nevím, jak bych já todle všechno dokázala. Odpovězte si na otázku: Chtěli byste vy mít takové dítě, jako jste vy pro vaší mámu? Já upřímně nevím, jestli bych chtěla takové dítě jako jsem já. Asi spíše ne. takže mami, nechápu, že to se mnou zvládáš, ale patří Ti za to velké Děkuju. Prosím neztrácej se mnou trpělivost, i když už často nebudeš moct. Nevzdávej to se mnou. Protože já to bez Tebe nezvládnu. Bez Tebe nezvládnu nic. Potřebuju Tě. Každičký můj den Tě potřebuju.

Ty Jsi mě naučila moje první kroky. Teď budu dělat kroky do dospělosti u kterých Tě taky budu potřebovat. Vím, že mi Tě Bůh poslal, jako mého anděla strážného. Jsi někdo, kdo se za mě bude bít, i když už sám nebude mít sílu. Jsi někdo, kdo mi utře slzy, i když už nebude mít trpělivost. Jsi někdo, kdo mi dá poslední kousek chleba, i když sám bude mít hlad. Mami? Jsi úžasná. Jsi nádherná. Jsi jedinečná. Nikdo a nic se Ti nevyrovná. Velké díky za vše co jsi pro mě v životě udělala a vytrpěla. Děkuju!

A ještě jednou.. Přeji Ti vše nejkrásnější do Tvého života mami. Ať Ti Pán Bůh žehná.

A jaká je Tvá máma? Uvědomil sis někdy co všechno pro Tebe dělá? Pokud ne, uvědom si to! Běž za svou mámou i tátou, pevně je obejmi a řekni jim, jak moc je miluješ. Tvoji rodiče Tě milují nejvíc na světě. Dali by za Tebe i život. Poděkuj jim za to, co všechno pro Tebe udělali. Věř, že je to určitě potěší. A určitě velké díky patří našemu Králi. Za to jak úžasné rodiče nám dal do našich životů. Je úžasný. Děkuji moc Bože!

Určitě si pusť tuhle písničku. Má nádherná slova. 

© z Nebe pro Tebe
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky